Nabór Wniosków
- Strona Główna
- Nabór Wniosków
Wykaz dokumentów do złożenia wniosku:
- Formularz osobowy.
- Załącznik nr 1 do formularza osobowego.
- Deklarację o dochodach (3 miesiące).
- Deklarację o dochodach za poprzedni rok.
- Wniosek o zawarcie umowy partycypacji w kosztach budowy lokalu mieszkalnego.
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
- Informację o przetwarzaniu danych osobowych.
- Oświadczenie o braku tytułu prawnego do lokalu.
Ważne
We wniosku w UWAGACH należy podać, które mieszkanie Państwo wybieracie - BUDYNEK, PIETRO, OZNACZENIE MIESZKANIA. Do złożenia wniosku nie jest wymagane zaświadczenie o zarobkach lub zaświadczenie z Urzędu Skarbowego. Zaświadczenia te będą wymagane po akceptacji wniosku przez Komisję Mieszkaniową a przed podpisaniem UMOWY REZERWACYJNEJ.
PROCEDURA KROK PO KROKU
Pierwszy krok:
pobranie wszystkich dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku i ich wypełnienie - w przypadku jakichkolwiek problemów bądź wątpliwości - służymy pomocą 🙂
Krok drugi:
wstępna weryfikacja dokumentów przy składaniu wniosku. Po akceptacji otrzymacie Państwo potwierdzenie przyjęcia wniosku co jest jednoznaczne z tym, że dokumenty są prawidłowo wypełnione
Krok trzeci:
Akceptacja wniosku przez Komisję Mieszkaniową.
Krok czwarty:
podpisanie Umowy Rezerwacyjnej oraz wniesienie wkładu własnego w kosztach budowy (partycypacji).
Krok piąty:
Podpisanie umowy i odbiór kluczy. Po zakończeniu inwestycji oraz uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie podpisujesz umowę najmu z dojściem do własności. Rozpoczynasz nową przygodę z nami!